
--/--|スポンサー広告||TOP↑
映画「ボディーガード」よりシングル・リリースされた三番目の曲
恋人への熱い思いを歌った力強いバラード

*************************

今の私を受け入れて これから共に生きて欲しい
私自身はこのまま変わらないから
私の愛を受け入れて 決して多くは望まないから
今のままのあなた そしてあなたのすること全て それだけでいいの

そんなに先の事まで考えなくていい
あなたがいないところに行かなくてはならないなんてイヤ
この思いは二度と抑えない この心の内の熱い思いは
自分自身から逃げる事は出来ないわ
隠れる場所なんてどこにもないの

私に再び扉を閉めさせないで
もう苦しみたくないの
思い切って 私のそばにいて
それともあなたのことは心に想い描くだけ?
私から離れないで
私には何もないの、何もない
もしあなたを失ったら、あなたを失ったら・・・

あなたは私の心の底まで見通しているでしょう
あなたの愛の力で私を取り囲んでいた壁を取り壊して
あなたと共に育んできた愛は 今までにない愛
ずっと心の支えとなるような想い出は残るのかしら

そんなに先の事まで考えなくていい
あなたがいないところに行かなくてはならないなんてイヤ
この思いは二度と抑えない この心の内の熱い思いは
自分自身から逃げる事は出来ないわ
隠れる場所なんてどこにもないの
あなたの愛は忘れないわ 永遠に

私に再び扉を閉めさせないで
もう苦しみたくないの
思い切って 私のそばにいて
それともあなたのことは心に想い描くだけ?
私から離れないで
私には何もないの、何もない
もしあなたを失ったら、あなたを失ったら・・・

私に再び扉を閉めさせないで
もう苦しみたくないの
思い切って 私のそばにいて
それともあなたのことは心に想い描くだけ?
私から離れないで いえ
私から離れないで
それでも行くというの
私には何もないの、何もない
もしあなたを失ったら、あなたを失ったら・・・

********************* 

Share my life, take me for what I am
Coz I'll never change all my colors for you
Take my love, I'll never ask for too much
Just all that you are and everything that you do

I don't really need to look very much further
I don't want to have to go where you don't follow
I won't hold it back again, this passion inside
Can't run from myself
There's nowhere to hide

Well, don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me...
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you, you, you, you, you...

You see through, right to the heart of me
You break down my walls with the strength of your love mmmmm...
I never knew love like I've known it with you
Will a memory survive, one I can hold on to

I don't really need to look very much further
I don't want to have to go where you don't follow
I won't hold it back again, this passion inside
I can't run from myself
There's nowhere to hide
Your love I'll remember, forever

Don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me...
I have nothing, nothing, nothing...

Well, don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me no...
Don't walk away from me
Don't you dare walk away from me
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you
ooohhh,ooooh
if I don't have you,oohh...


映画のシーンと共にWhitney Houstonの歌をどうぞ
そしてかっこいいケビン・コスナーも・・・


スポンサーサイト

06/30|G H Iコメント(0)トラックバック(0)TOP↑
この記事にコメント
名前:
コメントタイトル:
メールアドレス:
URL:
コメント:

パスワード:
管理人だけに表示:
管理者にだけ表示を許可
この記事にトラックバック
プロフィール

pjol

Author:pjol

ブログ内検索
最近の記事
カテゴリー
最近のコメント
最近のトラックバック
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

Welcome
RSSフィード
リンク
ブロとも申請フォーム
