いつも君をそばにおいて
君の夢を僕の夢でくるんでいたい
いつも君の魂と心の一部になっていたい
君なしでは何をやってもまったく意味がない
君なしで生きてゆく苦しみと闘って死にそうなんだ

君は僕の人生そのもの
たった一つの生き方
君は僕の人生そのもの
決して離しはしない

決して目の届かないところへは行かせない
昼も 夜も
君は僕のもの
それがいいのか悪いのか分からないけど
ドアに押し寄せる群集も 会場での称賛の拍手もいらない
僕に必要なのは君 そしてかつて二人の間で交わした愛 それだけ

君は僕の人生そのもの
たった一つの生き方
決して離しはしない
だって君をとても愛しているから

僕を君の人生にしてくれ
行かないで・・・

*******************************

Gotta have you near all the time
with your dreams wrapped up in mine
Gotta be a part of your soul
and your heart all the time
Nothing in the world that I do means a thing without you
I'm just half alive in my struggle to survive without you

You are my way of life
The only way I know
You are my way of life
I'll never let you go

Never let you out of my sight
be it day, be it night
You belong to me
That's the way it will be wrong or right
I don't need crowds at my door, the applause from the floor
All I need is you and the love we once knew nothing more

You are my way of life
The only way I know
I'll never let you go
Because I love you so

Make me your way of life
Don't ever go...





スポンサーサイト

03/24|M N Oコメント(0)トラックバック(0)TOP↑
この記事にコメント
名前:
コメントタイトル:
メールアドレス:
URL:
コメント:

パスワード:
管理人だけに表示:
管理者にだけ表示を許可
この記事にトラックバック
プロフィール

pjol

Author:pjol

ブログ内検索
最近の記事
カテゴリー
最近のコメント
最近のトラックバック
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

Welcome
RSSフィード
リンク
ブロとも申請フォーム