
--/--|スポンサー広告||TOP↑
サンタのソリに
プレゼントがなにもないとしたら
クリスマスに
何を願おうかしら

もし雪だるまが
溶けてしまったら
私は希望と統一を
クリスマスの日に願おう

もしクリスマスに何かひとつ願うのだったら
この世界に喜びと平和が来ることを願おう
もし今年のクリスマスに何かひとつ願うのだったら
それは皆が一緒になりひとつになることを願おう

もしトナカイのルドルフが
遅れてしまったとしても
それでもまだこの季節
喜びを願う希望は捨てないわ

そしてもしサンタさんが
道に迷ってしまったら
私は何とかして微笑み続ける方法を見つけるわ
クリスマスに笑っていられるように

もしクリスマスに何かひとつ願うのだったら
この世界に喜びと平和が来ることを願おう
もし今年のクリスマスに何かひとつ願うのだったら
それは皆が一緒になりひとつになることを願おう

物質的なことではないと
分かっているでしょう
考えなくてはならないことは
クリスマスがもたらす愛について

もしクリスマスに何かひとつ願うのだったら
この世界に喜びと平和が来ることを願おう
もし今年のクリスマスに何かひとつ願うのだったら
それは皆が一緒になりひとつになることを願おう

もしクリスマスに何かひとつ願うのだったら
この世界に喜びと平和が来ることを願おう
もし今年のクリスマスに何かひとつ願うのだったら
それは皆が一緒になりひとつになることを願おう

*******************************************

Ooh ooh ooh ooh
If there were no presents
Waiting on Santa's sleigh
What would I wish
For Christmas

And if Frosty, the Snowman
Were melting away
I would pray for hope and unity
On Christmas day

If I had one wish for Christmas
There would be joy and peace here on earth
If I had one wish for Christmas this year
We would all come together as one

If Rudolph and his reindeer
Ran into delays
I'd still hope for joy
This season, yeah

And if somehow Santa
Got lost on his way
I would try to find a way to smile
Smile on Christmas day, oh

If I had one wish for Christmas
There would be joy and peace here on earth
If I had one wish for Christmas this year
We would all come together as one, oh yeah

You know it ain't about
All those material things, no, no
What you've gotta think about
Is the love Christmas brings, yeah yeah

If I had one wish for Christmas
There would be joy and peace here on earth
If I had one wish for Christmas this year
Then we'd all come together as one

If I had one wish for Christmas
There would be joy and peace here on earth
If I had one wish for Christmas this year
That we'd all, we'd all come together as one, as one yeah




スポンサーサイト

12/05|M N Oコメント(0)トラックバック(0)TOP↑
この記事にコメント
名前:
コメントタイトル:
メールアドレス:
URL:
コメント:

パスワード:
管理人だけに表示:
管理者にだけ表示を許可
この記事にトラックバック
プロフィール

pjol

Author:pjol

ブログ内検索
最近の記事
カテゴリー
最近のコメント
最近のトラックバック
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

Welcome
RSSフィード
リンク
ブロとも申請フォーム
