Paul McCartney最新アルバム「New」より

*******************************

君がほしいものは何でもあげるようにするよ
君を喜ばせるのは難しくはない
その代わりに僕がほしいものは
君には簡単なことだよ

君の愛を送り続けてくれ
戦いの最中でも
君は僕たちを救う何かを持っている
さあ僕たちを助けて

君に近づくと僕の中に
密林に響くリズムのような感覚を感じる
そんなにたくさんのことは望まないよ
だけど君に出来る何かがあるんだ

君は僕の彼女
愛を送り続けてよ
君は僕たちを救う何かを持っているんだ 助けてよ 救ってほしい

君の愛を送り続けてくれ
戦いの最中でも
君は僕たちを救う何かを持っているんだから
さあ僕たちを助けて
さあ僕たちを救って
救って

***********************************

I can try to give you everything you ever wanted
You're not hard to please
And the only thing I'm asking in return is something
You can give with ease

Keep on sending your love
In the heat of battle
You've got something that'll save us
Save us now

I've got the feeling of a jungle rhythm beating in me
When I'm close to you
I don't really want to ask for many favours
But there's something you can do

Oh, you're my woman
Oh, keep it coming
You got something that can save us, save us, save us

Keep on sending your love
Cause in the heat of battle
You've got something that'll save us
Save us now
Save us now
Save us now





スポンサーサイト

02/05|P Q R Sコメント(0)トラックバック(0)TOP↑
この記事にコメント
名前:
コメントタイトル:
メールアドレス:
URL:
コメント:

パスワード:
管理人だけに表示:
管理者にだけ表示を許可
この記事にトラックバック
プロフィール

pjol

Author:pjol

ブログ内検索
最近の記事
カテゴリー
最近のコメント
最近のトラックバック
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

Welcome
RSSフィード
リンク
ブロとも申請フォーム