
--/--|スポンサー広告||TOP↑
Paul McCartney最新アルバム「New」より

**********************************

家に誰か来てくれないかな
眠れるところが必要なんだ
疲れた骨を休めて気の置けない話ができるところが
必要なんだ

みんな僕よりずっとよくやっていて忙しそうだ
それがどうしてだか僕には分かる
鎖を断ち切って
自由にしてくれる誰かがいるからさ
自分らしくさせてくれる誰かがね

僕を救ってくれる誰かがほしいんだ
動物園から帰ったとき
楽しく心を通じ合い僕のアリゲーターを託せる
誰かが必要なんだ

みんな自分たちに自信があるようだ
それがどうしてだか僕には分かる
誰か道を切り開いてくれる人がいるから
そうする鍵を見つけてくれる人がいるから
解き放してくれる人がいるから

僕のそんな人になってもらえるかな?
僕を自由にしてくれようとは思わない?
思い切って僕の鍵を探しくれないかな?

僕の悪いクセが出そうになったら
救い出してくれる誰かがほしい
僕が苦境に陥ったときはいつでも手を差し伸べてくれる
罪人の扱いに慣れた誰かが必要なんだ

みんな僕よりずっとよくやっていて忙しそうだ
それがどうしてだか僕には分かる
鎖を断ち切って
自由にしてくれる誰かがいるからさ
自分らしくさせてくれる誰かがね

そんな人になってもらえるかな
僕を自由にしてくれようとは思わない?
思い切って僕の鍵を探しくれないかな?

*******************************

I want someone to come home to
I need somewhere I can sleep
I need a place where I can rest my weary bones
And have a conversation not too deep

Everybody else busy doing better than me
And I can see why it is
They've got someone setting them free
Someone breaking the chains
Someone letting them be

I want someone who can save me
When I come home from the zoo
I need somebody who's a sweet communicator
I can give my alligator to

Everybody seem to know what they are talking about
And I can see why it is
They got someone breaking them out
Someone finding a key
Someone setting them free

Could you be that person for me?
Would you feel right setting me free?
Could you dare to find my key?

I want someone who can bail me
When I get up to my tricks
I need somebody used to dealing with a sinner
Whenever I get in a fix

Everybody else busy doing better than me
And I can see why it is
They've got someone setting them free
Someone breaking the chains
Someone letting them be

Could you be that person for me
Would you feel right setting me free
Could you dare to find my key?




スポンサーサイト

02/17|A B Cコメント(0)トラックバック(0)TOP↑
この記事にコメント
名前:
コメントタイトル:
メールアドレス:
URL:
コメント:

パスワード:
管理人だけに表示:
管理者にだけ表示を許可
この記事にトラックバック
プロフィール

pjol

Author:pjol

ブログ内検索
最近の記事
カテゴリー
最近のコメント
最近のトラックバック
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

Welcome
RSSフィード
リンク
ブロとも申請フォーム
