
--/--|スポンサー広告||TOP↑
Paul McCartney 最新アルバム「New」より

*****************************

ヘイ そこのみんな
それがどんなだか分かるよね
もし君が人生を楽しめていないなら
元気が出ないときは

変えたいと思うかい
だったら列に並ぶんだね
時間がないというんだったら
僕の時間を分けてあげてもいいよ

君と僕が今あるのも神様のおかげ 
僕たちは大空の中で一番輝いているんだ
君と僕が今あるのも神様のおかげ
さよならを言う前に何か良い事をしよう

ヘイ 思い出そうとしていた
あの時どんなにひどい状態だったか
友達がいないってことは
友達がいないってことは

ヘイ そこのみんな
そこのみんな
ヘイ そこのみんな
そこのみんな

君と僕が今あるのも神様のおかげ 
僕たちは大空の中で一番輝いているんだ
君と僕が今あるのも神様のおかげだってことを忘れるなよ
さよならを言う前に何か良い事をしよう

ヘイ そこのみんな
話してくれ
聞こえないよ
そこのみんな
それがどんなだか分かるよ

それがどんなだか分かるよ
そこのみんな
聞こえないよ
聞こえないよ
そこのみんな

***********************

Hey, everybody out there
You know what it’s like
If you haven’t got a life
When you haven’t got a life

Hey, do you want to make a difference
Well stand in a line
If you haven’t got the time
I can give you some of mine

There but for the grace of God go you and I
We’re the brightest objects in the sky
There but for the grace of God go you and I
Do some good before you say goodbye

Hey, I was trying to remember
How bad it was then
When you didn’t have a friend
When you didn’t have a friend

Hey, everybody out there
Woah-o-o-oh
Everybody out there
Hey, everybody out there
Woah-o-o-oh
Everybody there

There but for the grace of God go you and I
We’re the brightest objects in the sky
Remember there but for the grace of God go you and I
Do some good before you say goodbye

Hey, everybody out there
Woah-o-o-oh
Oh, talk to me
Woah-o-o-oh
I can't hear ya
Woah-o-o-oh
Woah yeah, yeah, yeah, yeah
Woah-o-o-oh, hey
Everybody out there
Woah-o-o-oh
I know what it's like
Woah-o-o-oh

I know what it's like
Woah-o-o-oh
Everybody out there
Woah-o-o-oh
I can't hear you
I can't hear you
Woah-o-o-oh
Everybody out there





スポンサーサイト

06/09|D E Fコメント(0)トラックバック(0)TOP↑
この記事にコメント
名前:
コメントタイトル:
メールアドレス:
URL:
コメント:

パスワード:
管理人だけに表示:
管理者にだけ表示を許可
この記事にトラックバック
プロフィール

pjol

Author:pjol

ブログ内検索
最近の記事
カテゴリー
最近のコメント
最近のトラックバック
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

Welcome
RSSフィード
リンク
ブロとも申請フォーム
