
--/--|スポンサー広告||TOP↑
男の子たちのなかの 誰かが私を待っている
笑顔を浮かべ 腕を差し伸べ
私をやさしく抱きしめてくれる

男の子たちの中に 私を心から愛してくれる人がいる
今頃 町のどこかの通りを歩きながら
私を探している

大勢の人の中から 
私のヴァレンタインを見つけるわ
そして 塔のてっぺんに上って
彼は私のものよって世界中に伝えるの

彼が私を掴まえてくれるまで 待ちきれない
男の子たちの中の 男の子たちの中の
男の子たちの中の 誰かが私を待っている

彼が私を掴まえてくれるまで 待ちきれない
男の子たちの中の 男の子たちの中の
男の子たちの中の 誰かが私を待っている

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・
Where the boys are, someone waits for me
A smilin' face, a warm embrace,
two arms to hold me tenderly

Where the boys are, my true love will be
He's walkin' down some street in town
and I know he's lookin' there for me

In the crowd of a million people
I'll find my valentine
And then I'll climb to the highest steeple
and tell the world he's mine

Till he holds me I'll wait impatiently
Where the boys are, where the boys are
Where the boys are, someone waits for me

Till he holds me I'll wait impatiently
Where the boys are, where the boys are
Where the boys are, someone waits for me



スポンサーサイト

01/03|W X Y Zコメント(0)トラックバック(0)TOP↑
この記事にコメント
名前:
コメントタイトル:
メールアドレス:
URL:
コメント:

パスワード:
管理人だけに表示:
管理者にだけ表示を許可
この記事にトラックバック
プロフィール

pjol

Author:pjol

ブログ内検索
最近の記事
カテゴリー
最近のコメント
最近のトラックバック
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

Welcome
RSSフィード
リンク
ブロとも申請フォーム
